ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

måndag 3 januari 2011

Min cykel har vandaliserats

I går när jag skulle i väg handla på Willys så upptäckte jag att min cykel var borta. Men plötslig fick jag syn på ett cykeldäck vid garaskena som stack ut. Till min förfäran var det min cykel som låg där. Den var helt förstört. Framdäcket var trasigt å båda däcken var punkterade. Vajrarna till båda växlarna och bromsarna var utdragna. Någon hade skurit upp däcken med en kniv.

När jag säger någon så vet jag nu vem det var som gjorde det. Jag gick till ett ålderdomshem vi har över vägen för att höra om dom hade sätt nåt. Å det hade dom. Mina misstankar  vem det var slog in. Nu gäller det bara att konfrontera dom.

Antagligen får dom betala 4000 kr för vad cykeln kostade direkt till mig eller så är sista alternativet å polisanmäla dom. Pengarna får jag i vilket fall som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar