ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

fredag 12 mars 2010

Var hos min kontaktperson i dag

I dag har jag varit hos min kontaktperson Sofia på Vimmerby Psykrehab.Å äntligen känner jag att det finns hopp för mig också efter å ha känt en tomhet i mitt liv den senaste tiden. Att inte känna någon på den ort man bor och inte ha en meningsfull sysselsättning har varit jobbigt, riktig jobbigt faktisk.

Så jobbigt att jag i bland har funderat på om det är värt å leva. Men nu är det så att jag är en envis jävel och ger aldrig upp när jag väl känner att det måste hända nåt.

Nu ska Sofia hjälpa mig med en kontakt person som jag kan göra lite grejer tillsammans med å komma ut ur lägenheten. Å så ska vi prata med en studievägledare på en folkhögskola så jag får en meningsfull sysselsättning. Att gå på alla dessa dagverksamheter ger mig ingenting.

Jag måste känna att jag för nått tillbaka också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar