ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

onsdag 2 juni 2010

En lång resa från Trondheim

Äntligen är jag hemma efter en lång resa med tåg från Trondheim. En resa som påbörjades kl 16.50 och slutade 10.03 dagen efter. Lite sömn vart det, men det var inte så farligt. Man vänjer sig med det mesta! Det trevliga var att jag fick sällskap av en snäll tjej som också var på väg till Linköping. Tiden som jag skulle vänta i Stockholm gick snabbt då jag hade sällskap av Anna som var lika pratglad som jag.

Det roliga var att vi pratade och hade samma intressen. Nämligen orättvisa och dom dårliga rättsapparaten i Sverige.Trodde det var bara jag som babblade på, men där tog jag fel. Jag har en ovana att babbla på när jag blir ivrig. Men Anna var lika pratglad hon. Kul å träffa människor som har samma intressen.

Jag kom hem i går. Å jag somnade i går på dagen och vaknade i dag vid 11-tiden. Så nu är jag utvilad kan jag lugnt säga.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar