ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

måndag 25 oktober 2010

Fortfarande inga läkare till Vimmerby öppen psyk

Det här går över all mitt förstånd måste jag säga – att det fortfarande inte har kommit några läkare till psykriatiska öppenvården i Vimmerby. Jag har flera kompisar som behöver träffa läkare, men som nu inte kan göra detta. Det här är både jobbigt och pinsamt. Det är inte med någon stolthet jag säger att jag tillhör öppenvården i Vimmerby. Undras på hur många som har fått sina besök avbokade. Siffrorna vill jag inte ens tänka på.

Jag försöker hålla modet öppet då jag verkligen behöver träffa läkaren för ändring av min medicin, men jag kan inte vänta hur länge som helst. Får väll ta kontakt med länsstyrelsen då eller någon annan instans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar