ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

fredag 8 oktober 2010

Blir skogstokig på grannens renovering

Nu har det snart pågått i en vecka – denna jävla renoveringen av grannens lägenhet. Blir väckt kl 07.30 av ett jäkla liv - å det pågår fan tills dom går hem kl 16.00. I början inväntade jag deras rast så jag kunde lägga mig å vila å få lite lugn. Men icke sa nicke. Så det pågår för fullt. Att vakna till att dom borrar i betongväggen å hamrar loss kan få vem som helst att rycka till – men en hel jävla väcka – nej där går gränsen.

Trodde det “ bara var renovering “ men det låter som dom river lägenheten. I dag som andra dagar försöker jag att hitta på nåt under tiden. Var ute lite i bushen å fotade och hade det rätt mysigt. Men så kom jag hem. Å tror du fan inte det var på samma visa igen. Jag har lust att gå in med min hammare å bara………….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar