ADHD/ADD Fakta tankar Headline Animator

onsdag 19 maj 2010

Försök till Mordbrand hemma hos mig

Någon idiot hade slängt in en sigarettfimt in i brevlådan som låg å pyrde när jag kom hem. Hade jag kommit hem 5 minuter senare hade hela lägenheten varit övertänt. Som tur var så hann jag släcka den. Posten låg bara nån cm från fimpen. Ringde polisen sen som hämtade fimpen och skickade in den för analys till Linnköping. DNA-analys!

Den personen kommer att hamna i fängelse för detta. Hultsfred bostäder vart inte precis glad för detta. Dom har nu plomberat mitt brevinkast och satt en brevlåda utanför. Har blivit hotat också så Oscarshavs-polisen gör en grundlig utredning som i sin tur kommer att leda till åtal och rättegång när bevisen är klara samt vittnen som har sett det hela blir förhört.

Måste vara riktik fuckat i huvudet den som gjorde detta! Med andra ord blåst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar